loadingimg

Wczytuję dane...
Reklamacje oraz zwroty

REKLAMACJE

___

W przypadku otrzymania wadliwego produktu prosimy o przesłanie  informacji na adres e-mail: abz.ww@wp.pl. Aby reklamacja została rozpatrzona, towar musi zostać odesłany w stanie nieuszkodzonym dowolnym środkiem transportu. Przedmiot nie może nosić śladów próby samodzielnej naprawy!.

___

ZWROTY

______

Zakupiony, nieużywany towar można zwrócić w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki (nie dotyczy części elektrycznych i elektronicznych - szczegóły poniżej *).

___

*Zgodnie z informacją otrzymaną od dostawcy, na części elektryczne i elektroniczne nie udziela się gwarancji. Zgłoszeniu reklamacji podlega jedynie wystąpienie ewentualnych wad fabrycznych przedmiotów.

_____

Prosimy zgłaszać chęć zwrotu oraz nieużywany towar wraz z oryginalnym opakowaniem (jeżeli takie posiadało) odesłać w stanie nienaruszonym, dowolnym środkiem transportu. Po dostarczeniu  towaru odsyłamy korektę faktury i po otrzymaniu podpisanej kopii zwracamy kwotę za części na konto bankowe. W kwotę tą nie wchodzi koszt wysyłki.